No i mamy Nowy Rok, a w związku z tym nadszedł czas, żebyśmy napisali wam kilka najważniejszych zmian, które wprowadzamy w tym sezonie.

Jak już większość z was wie, w tym roku postanowiliśmy ograniczyć ilość wydawanych zezwoleń i przejść do płatności rocznych. Jedna opłata ułatwi nam wszystkim życie. Na dzień dzisiejszy wszystkie zezwolenia zostały zarezerwowane, każdy kto wystąpił o takie zezwolenie proszony jest o wpłatę 450 zł, na nasze konto, do końca Marca. Nr. Konta 80 1600 1462 1818 7894 8000 0002. Gdyby jednak ktoś, z jakiś przyczyn nie chciał wykupić swojego zezwolenia, to prosimy o informacje, ponieważ mamy listę osób które chętnie opłacą takie zezwolenie. W tym roku, ze względu na zmiany łowisko otworzymy od 1 kwietnia. Obecnie pracujemy nad platformą do rezerwacji, gdzie każdy kto opłaci zezwolenie będzie musiał się zalogować, by moc rezerwować stanowiska na łowisku. Program ten będzie pozwalał wędkarzowi tylko na jedną rezerwację z minimum kilkudniowym wyprzedzeniem. Gdy użytkownik będzie miał taką rezerwację to jedyną możliwością rezerwacji jest wykonanie rezerwacji z jednodniowym wyprzedzeniem. Ograniczenia te wprowadzamy, żeby już pierwszego dnia wszystkie najlepsze stanowiska nie zostały zarezerwowane przez jednego czy dwóch użytkowników do końca roku. Każdy kto wykupi zezwolenie roczne będzie miał możliwość zabrania ze sobą innego wędkarza, który takiego zezwolenia nie posiada. Zobowiązani wtedy jesteście do poinformowania nas mailem o takiej sytuacji, wysłaniu nam danych tej osoby, a my odeślemy dla tej osoby jednorazowe zezwolenie na wskazany okres zasiadki. Osoba ta może wędkować tylko w ramach waszego stanowiska i płaci za każdą dobę 50 zł. Będą też zmiany w regulaminie z którym każdy będzie musiał się zapoznać. Najważniejsza ze zmian jest ta, że każdy wędkujących będzie zobowiązany posiadać przy sobie duży karpiowy podbierak, kołyskę lub wanienkę. Wykluczamy z użytku płaskie maty i dodatkowo każdy musi posiadać worek do ważenia ryb typu sling. Zabronione jest dłuższe przetrzymywanie ryb w workach.